Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Hugo de Grootplein. Meer weten? Ontdek meer
anoniem
30 jan 2023 om 20:06
kwartier later dan ik besteld had .. patat beetje koud voor de rest snack lekker
W van Wijhe
23 jan 2023 om 22:58
De kalfskroketten waren dubbel gebakken. Waarschijnlijk uit de muur getrokken en nogmaals gebakken. Als we een gecremeerde kroket a la Rachel Hazes willen, dan bestellen wij die wel! Rest van het eten was lauw. De bezorger kon het adres niet vinden.
Pay
23 jan 2023 om 20:15
My order never arrived! Nobody picked up the phone and Thuisbezorgd never contacted me!
Myrthe Temminghoff
11 dec 2022 om 8:53
Bezorging duurde echt heel lang, de tijd bleef maar oplopen en ik woon 5 min van de febo vandaan. De friet was slap en te kort gebakken. Eten was wel warm
anoniem
7 dec 2022 om 22:04
75 minuten wachten op een frietje.. ongekend. Ik woon 5 minuten fietsen van deze Febo en de friet en frikandel waren ook nog eens koud. Ik had het in deze tijd bijna 6x zelf kunnen halen. Zware teleurstelling
Samantha Cornelisse
31 okt 2022 om 6:31
75 minuten gewacht op bezorging. Bestelling klopte niet. Restaurant onbereikbaar.
T Sirach
21 okt 2022 om 21:47
Weer wat te kort gehad
Henk Scholten
12 okt 2022 om 16:48
Kalfsvlees kroket kwam uit de vakjes bij FEBO en waren koud had er 1 besteld kreeg er 2 omdat ze koud waren dit is al de 4e keer
peter BM Heijman
8 okt 2022 om 19:51
Was top
Burak
18 sep 2022 om 22:50
Eten duurde anderhalf uur en het was koud
anoniem
7 sep 2022 om 13:53
Eten nooit ontvangen terwijl het volgens Thuisbezorgd wel bezorgd zou zijn. FEBO 4x gebeld maar namen niet op. Geen eten gekregen en geen oplossing. Maar, ik kan er tenminste ook niet dik van worden.
W van Wijhe
26 aug 2022 om 19:10
Het was lekker en een vriendelijke bezorger.
Een puntje: het zou fijn zijn als de normale kaassoufle weer online te bestellen is.
De mini versie heeft een heel andere smask en is minder lekker.