FEBO HUGO DE GROOTPLEIN

Online eten bestellen

Recentebeoordeling


4 sterren uit 102 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Hugo de Grootplein. Meer weten? Ontdek meer

18 sep 2022 om 22:50 Eten duurde anderhalf uur en het was koud
7 sep 2022 om 13:53 Eten nooit ontvangen terwijl het volgens Thuisbezorgd wel bezorgd zou zijn. FEBO 4x gebeld maar namen niet op. Geen eten gekregen en geen oplossing. Maar, ik kan er tenminste ook niet dik van worden.
26 aug 2022 om 19:10 Het was lekker en een vriendelijke bezorger. Een puntje: het zou fijn zijn als de normale kaassoufle weer online te bestellen is. De mini versie heeft een heel andere smask en is minder lekker.
7 aug 2022 om 15:54 Welke bestelling? Wij hebben helemaal niets ontvangen. Uw "geweldige" bezorger konnons adres niet vinden. De s*kkel!!
27 jul 2022 om 22:08 Persoonlijk vond ik de frites veel te zout. De burgers waren lauw. De bezorger was een vriendelijke jongen.
15 jul 2022 om 17:05 Ik heb een stuk of 10 keer gebeld. Geen gehoor. Ik belde om te laten weten dat de friet is aangebrand. Ik ben helaas niet tevreden met mijn bestelling. Mvg,
21 mei 2022 om 19:27 Was weer geweldig
5 mei 2022 om 12:39 Belachelijk. Kipkrokant besteld maar kroket gekregen zonder enige toelichting. Geen telefoontje, geen excuus niets. Waardeloze service deze febo
19 apr 2022 om 20:13 Zeer goede friet goed personeel
30 mrt 2022 om 22:04 Na een dramatische eerste bestelling, nu voor de tweede keer nogmaals besteld, en het was deze keer perfect.
28 mrt 2022 om 21:15 Werk aan de Jan van Galenstraat 3 minuten van de Hugo de Grootplein, zien ik de bezorger via de Food tracker op de Haarlemmerweg en via de Bos en Lommer over de Willem de Zwijgerlaan naar de Jan van Galen rijden, eten koud dus waardeloos. Nooit meer